Návod na přežití

Pavel Krajíček - komentáře

Více
21. čvn 2020 10:11 #829 napsal Pavel Krajíček
Dosazování islámu do Evropy je vlastně práce havěti, zla, které si dosazuje svou ideologii. Já se považují za křesťana, ale nejsem církevník a ani s nimi nesouhlasím, protože mnohé výklady oni pokřivili, viz můj komentář k Novému zákonu: pravelidstvi.cz/ind...k-novemu-zakonu

Co se tedy děje? Je to velice jednoduché, když dokážeme sledovat duchovní děje na pozadí, které nejsou vidět pozemským zrakem. Zlo se roztahuje. Dobro symbolicky představuje mimo jiné i onen Ježíš a křesťanství, i když je to dnes pokřivené, tak v zásadě ty základní principy tam jsou správné. Musíte mít stále na paměti, že zlo, temno, havěť NENÁVIDÍ Světlo a vše co souvisí se Světlem a Pravdou. Uvažujte, kdyby lidé ve vedení národů byli ušlechtilými lidmi, tak by určitě podporovali principy křesťanské, lásku k bližnímu a Desatero. Co ale vidíme? Vidíme nasunování islámu. Co z toho vyplývá? Že je u moci nenávistná havěť, která nenávidí Pravdu a proto nasunuje zvrhlou a nenávistnou ideologii islám. Vyhledejte si historii islámu pár staletí zpět. Vraždění, plundrování, zotročování nic jiného. To že se na posledních "pár" let zdánlivě vůči západní Evropě odmlčeli není proto, že by se stali mírumilovnými. Je to proto, že Evropa udělala technickou revoluci a má nyní efektivní zbraně, tak se lépe ubrání. Neznamená to, že se islám změnil. To co se dnes děje je nasunování si trojského koně do svých zemí, ale nevědomě jen u té líné ovčí masy. Za tím vším stojí havěť, která je u moci a činí tak vědomě a úmyslně naplněná nenávisti vůči Světlu a Pravdě a snažící se vše ještě pohřbít a stáhnout na svou stranu do záhuby.

Pravdou třeba proti všem!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Více
21. čvn 2020 12:18 #830 napsal Tomáš Stodůlka
Jsou úskoční. Stejně jako všichni sektáři a církevníci, kteří se snaží potírat a znesvobozovat normální lidi.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Více
23. čvn 2020 16:37 #832 napsal Pavel Krajíček
Malé zamyšlení - Proč chodíte na nějaký web opakovaně, třeba každý den? Jsou tři druhy lidí. První druh tam chodí, protože ho to zajímá. Druhý typ tam nechodí, protože ho to nezajímá. A třetí typ tam chodí, protože ho magneticky přitahuje jeho nenávist k obsahu a lidem.

Dám příklad, mnozí víte o případu jedné naší mladé členky, jejíž rodiče ji chtěli ještě jako nezletilou zkazit a nabádali ji k pití a kouření, obnažování apod. ( viz článek ). Na našem zdejším webu Návod na přežití máme nahoře v TOP menu odkaz s názvem Náš tým. Mnozí z našich stálých členů možná o tom odkazu ani neví nebo si na něj klikli kdysi jen jednou. A víte co dělají oni rodiče oné dívky? Chodí každý den na náš web a každý den už několik měsíců klikají na onen odkaz Náš tým. A nyní kontrolní otázka :-)) víte proč tak činí? Pokud si neumíte odpovědět, tak jste z částí ještě vlažní, protože i na to je odpověď v Poselství Grálu. Jde o to, že tito tvorové už nejsou lidé, ale nenávistná chamraď, havěť, zrůdy, které nenávidí vše světlé a Abdrushin o nich píše:

"Avšak jako olovo všechno zatěžuje, temné, kalné, kdykoliv připraveno jedovatě, rozkladně a závistiplně působit na to, co se chce povznést nad jeho průměrný druh. Světlu nepřátelsky číhá, aby pošpinilo všechno to, co nechce jít jím samým vybudovanou cestou, která vede do hlubin, do věčné zkázy."

Takže pokud vás něco nezajímá a přesto chodíte denně na onen web, tak jen proto, že jste nenávistná havěť, která číhá, aby mohla pošpinit to co nenávidí. Je vám doufám jasné, že na takovou smrdutou chamraď čeká rozklad a věčné zavržení, protože takový hmyz samozřejmě nemůže být vpuštěn do ráje.

Pravdou třeba proti všem!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Více
26. čvn 2020 10:57 #841 napsal Pavel Krajíček
Myslíte, že ta totalita, která nyní vzniká, že bude nějaká měkká? To bude ta nejhorší jakou jsme kdy měli. A proč? Vemte si např. komunismus, to byla sice totalita, ale oni mnozí opravdu měli nějaké ideály, chtěli štěstí a rovnost pro všechny (samozřejmě je to hloupost a odporuje to Božím zákonům), ale v jádru mnozí (ne všichni) komunisté chtěli dobro. A dnes? Dnes totiž při nově vznikající totalitě nejsou dobří lidé, nejsou idealisté, ale skutečné zlo, zrůdy, havěť, která nenávidí Světlo a Pravdu a svými skutky chtějí vše na poslední chvílí strhnout do záhuby do rozkladu. Proto ta podpora a ochrana veškeré havětí, zvrhlých a chlípných menšin a deviantů, přehlížení bílého rasismu, cenzura, sledování, šikanování, brzo kriminalizování jiných názorů apod. Není zapotřebí obzvláště bystrého zraku k pochopení. I když komunismus byl v rozporu se zákony stvoření a byl totalitou, tak v jádru chtěl dobro. Nynější stvůry chtějí vyvolat anarchii a vše pohřbít, rozložit, strhnout do záhuby. Rozumějte oni si toho nejsou denním vědomím vědomí a nazývají tyto naše argumenty konspiraci. Děj je takový: zlo, havěť cítí ve svém nitru obrovskou nenávist vůči všemu světlému, vůči Bohu (proto nasunují nenávistný islám) vůči čistotě, ušlechtilosti, Pravdě. A skrz toto nenávistné puzení pak jednají, avšak mnozí z nich nejsou schopni analyzovat své nenávistné cítění. Nehledě na to, že právě rozum v první řadě použijí k tomu, aby si obhájili své nenávistné skutky a ne k tomu aby se viděli, takoví jací jsou. A protože většina lidí jsou bééééé, tupé líné ovce, tak přijde na vás taková totalita, že i ty mnohé ovce se nakonec probudí, žel bude pro mnohé pozdě.

Pravdou třeba proti všem!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Více
27. čvn 2020 14:24 #844 napsal Pavel Krajíček
Mě baví, jak vždy píšou, když nějaký pomatenec někoho pobodá či podobně, že měl psychické problémy. Každý kdo někoho pobodá (nikoli v sebeobraně) má zmrzačený mozek a není normální. Tak nevím proč to tam vždy tak zdůrazňují. Každé takové jednání je v přesném protikladu k tomu, proč stvoření vzniklo a tedy to vždy ukazuje na těžkou poruchu a retardaci. Stvoření vzniklo z Lásky a normální stav je milovat bližního jako sám sebe tzn. chtít pro něj to, co mu duchovně prospívá. Každý kdo jedná v rozporu s touto láskou, tak není normální a není to nutné zvlášť u každého případu vyzdvihovat. Pravděpodobně tím chtějí tito pisálkové lidi ukolébat, aby se nenechali vyrušovat z lenošného pohodlí, vždyť se nic neděje, dotyčný měl přece poruchu. Že onu poruchu (více či méně) má každý stoupenec této nebezpečné sekty rozumářů a materialistů, toho si nejsou vědomi, přestože celé dějiny i přítomnost svědčí o tom, že to byli oni, kdo zpustošil tento svět a vede jej do záhuby.

Pravdou třeba proti všem!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Více
05. čvc 2020 16:38 #859 napsal Pavel Krajíček
Vzpomínáte jak ještě před několika málo lety bylo v módě obviňovat toho či onoho z toho, že rozděluje společnost? I náš prezident Zeman byl často z tohoto nařčen. Zdá se mi, že v poslední době toto nálepkování už nevidím a není divu, poté co se společnost rozdělila na lidi a na nenávistnou havěť, tak asi těžko někdo bude chtít tyto nesourodé hroudy spojit. Jde o boj mezi dobrem a zlem. Nenávistná prozápadní havěť se už zcela otevřeně odkopala a stříká jedovaté sliny na vše, co nechce jít s ní do rozkladu, tedy na vlastence, Rusko, na normální rodinu apod.

Pravdou třeba proti všem!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Více
10. čvc 2020 09:22 #870 napsal Pavel Krajíček
Nedělejte si iluze

Je pochopitelné, že lidé, kteří z části jsou ještě schopni cítit normálně, že se bouří proti dnešním fanatikům a zvrhlostem. Patří mezi ně například i mnozí vlastenci. Před pár dny dokonce Daniel Landa sepsal nějaký manifest www.blanickymanifest.cz/

Nedělejte si ale falešné iluze. Dnes je doba jiná a to oč tady běží většina lidí neví a nechce ani vědět. Já sice také fandím vlastencům, ale.... i kdyby se stal zázrak a Okamura se stal prezidentem, Petr Hampl premiérem a Daniel Landa ministrem vnitra apod., tak to dnes nepomůže. Protože se tím neodstraní příčina dnešního hroucení. Lidé neznají skutečné příčiny dnešního úpadku a proto nemohou ani vyvolat nápravu. Dnešní úpadek a hroucení je sklizeň veškeré předchozí setby. Hroutí se vše a zhroutí se proto, že u moci je nebezpečná sekta rozumářů a materialistů a ta svou zvrhlou domýšlivost postavila nad moudrost Boží. Je jen jediná možnost nápravy a to vřazení se do zákonů stvoření. Žel i dnešní vlastenci jsou namnoze stoupenci oné nebezpečné sekty rozumářů, která zpustošila tento svět a vede jej do záhuby. Tlakem ze Světla je nyní veškeré dění urychlováno a hnáno ke konečnému rozuzlení veškeré karmy jednotlivců i národů, aby v prožití poznali, že jejich setba byla pochybená. Nepomůže vyměnit jednoho rozumáře za druhého. Musí se stavět na úplně novém a zdravém základě, teprve potom zákony stvoření budou takovou výstavbu podporovat. Kolik utrpení by si lidé mohli uspořit, kdyby to jen jednou zkusili žít podle zákonů stvoření. Vidíte, že veškerá rozumářská společenství se vždy zhroutila. To jasně říká, že člověk něco dělá špatně.

Pravdou třeba proti všem!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Více
13. čvc 2020 16:24 - 15. čvc 2020 08:40 #875 napsal Pavel Krajíček
Co je to ta dnešní liberální demokracie?
Na úvod je zapotřebí říci, že toto stvoření má své zákony, které každý zdravě cítící člověk respektuje. Tvorové, kteří tyto zákony nerespektují a tudíž se otevřeně postavili proti svému Stvořiteli, nazývají tento svůj systém vládnutí liberální demokracie. Systém, který umožňuje bujení veškerých zvrhlosti, které jsou v rozporu s vůli Boží. Jde o vládu zla, havětí, slizounů apod. Každý normální člověk skrz své čisté cítění (svědomí) pozná co je správné, čisté, ušlechtilé a proto podle zákonů stvoření. Nepotřebuje k tomu žádné vysvětlivky nebezpečných fanatiků rozumářů a materialistů, kteří zpustošili tento svět a vedou jej do záhuby. Havěť, která nenávidí Pravdu, čistotu, ušlechtilost se právě za pomoci onoho liberalismu snaží legalizovat devianty, zvrhlíky, pomatence a další zlo. Poté rádi hovoří o rozdělování společnosti. Jak ale chcete spojit normální čistě cítící lidi s chlípnými liberálními devianty? Zákon stejnorodosti to nedovolí. Společnost se nyní rozděluje na lidi a na havěť. Boj mezi dobrem a zlem.


Pravdou třeba proti všem!
Přílohy:

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Více
14. čvc 2020 06:06 #876 napsal Pavel Krajíček
Slýcháme dnes skandovat hesla jakože "na černých životech záleží" nebo "na bílých životech záleží". Ti kteří se domýšlejí, že jsou pokrokovější, skandují "na všech životech záleží". A přitom nikdo z nich nemá pravdu. Ve všech těchto názorech se projevuje veškerá omezenost těchto rozumářů a materialistů, kteří zpustošili tento svět a vedou jej do záhuby. Jak může záležet na někom jen podle nějakých zevních znaků? Na kom tedy záleží? Přece na těch lidech, kteří se vřazují do zákonů stvoření a nejsou tedy na překážku. Jak může záležet na někom, kdo veškerým svým zvrhlým myšlením, cítěním a jednáním jde trvale proti zákonům stvoření, působí na vše rozkladně a je tedy škůdce ve stvoření? Zákony stvoření nebo-li vůle Boží se neptá po vaší barvě pleti, k jakému náboženství se hlásíte, pod jakým praporem stojíte. Zákony stvoření vidí skutečný stav vaší duše a jen ten je směrodatný pro posouzení jestli na vás záleží nebo ne. Neklamte se nějakou změkčilou církevní láskou... všichni škůdci, kteří se nevřadí do zákonů stvoření budou nakonec vyhubení, bez ohledu na domýšlivost samolibých věřících. Aby lidé získali přesvědčení o škodlivosti sekty rozumářů a materialistů, tak se nyní veškeré jejich dílo postupně zhroutí a u nich samotných se začne projevovat pomatenost. To proto, aby ti, kteří zůstanou zachování byli do budoucna vyléčení z těchto pošetilosti.

Pravdou třeba proti všem!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Více
15. čvc 2020 18:11 #879 napsal Pavel Krajíček
Je mnoho čtenářů Poselství Grálu, kteří v povznesení říkají, že oni žijí už jen přítomnosti a že nějaké okolní, politické, společenské dění je nezajímá. Hovořím také s ohledem na naší skupinu "Příznaky apokalypsy": www.facebook.com/gr...nakyapokalypsy/ kde sledujeme hroutící se deviantní materialistický svět.

Co říká na to Abdrushin? Viz přednášku z Doznívání 9. Zachraňující touha:

Abdrushin tam hovoří o konečném rozdělení soudu o tyranech, že je lidstvo rozděleno již do dvou skupin a pak píše:

"Buďte bdělí, pozorujte a zkoumejte, aniž byste se v tom sami utápěli! A k tomu vám dávám vysvětlení; neboť máte umět vědomě prožít všechny změny. Kdo to promešká, netuší, jakého zisku se tím pro sebe vzdal. Pochopte má slova a rozhlédněte se kolem sebe! Jako šupiny spadne to pak z vašeho zraku." celá přednáška: navodnapreziti.cz/i...hranujici-touha

Takže Abdrushin říká přesný opak toho, co tvrdí dnešní samolibí čtenáři Poselství Grálu, že jich se to netýká, že oni jsou už jednou nohou v Ráji. Naopak Abdrushin říká, že kdo to promešká, netuší, jakého zisku se tím pro sebe vzdal.

Pravdou třeba proti všem!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Více
18. čvc 2020 19:46 #885 napsal Pavel Krajíček
Vzpomínáte jak ještě před několika málo lety neměli mnozí jasno? Mám na mysli ty, kteří ještě z části jsou normální a dovedou cítit Pravdu. Zhruba v době kdy začínala ona migrace, když se svět začal rozdělovat na dvě skupiny, tak mnozí neměli jasno kde je zlo a kde dobro. I lidé mně blízci z mých webů si nebyli jistí. No a dnes? Myslím, že dnes se najde už jen málokdo kdo si není jistý kde je havěť a kde normální lidé. Zlo, prozápadní zvrhlíci se už úplně odkopali viz např. článek kde zvrhlíci otevřeně útočí na normální rodinu:

www.hlavnespravy.sk...u-lgbtq/2210722

a naopak jak v Rusku se snaží normální rodinu chránit. To je také důvod proč prozápadní zvrhlíci nenávistně stále štvou proti Rusku. Protože havěť nenávidí vše ušlechtilé, Pravdu a normální lidi.
Přitom to už dávno vysvětlil Abdrushin jak tuto nenávistnou chamraď poznat:

"Po tom se pozná, kde číhají temnoty. A to co temnota nenávidí, co pronásleduje svou nenávistí, tj. jen Světlo a všechno světlé. Každý, kdo v klidu zkoumá, nalezne hned důkaz, kde jest temnota a kde Světlo. Je to podle zákonů stvoření a dá se to z mého Poselství podrobně zdůvodniti. Vždyť temnoty nenávidí Světlo a snaží se je napadat a špinit, kde jenom mohou! Kam temnota útočí, tam jsou světlé hodnoty! To bude lidem v budoucnosti jasně viditelné. Budou moci podle toho usuzovati a jednati, aby úplně vymýtili zlo, které se musí takto samo vždy označiti!" Abdrushin

Pravdou třeba proti všem!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Více
19. čvc 2020 11:36 #886 napsal Pavel Krajíček
Před nějakým časem (v květnu) jsem zde v této diskuzi dával dva příspěvky ve kterých bylo video s astrologem Habrem a kde mi odpovídal na mé dotazy k mému horoskopu. Konkrétně tedy zde:

1)  navodnapreziti.cz/i...re?start=75#755
2)  navodnapreziti.cz/i...re?start=75#766

Nyní když uběhl nějaký čas, tak k tomu něco doplním. Samozřejmě existují lidé, kteří v tomto mém počinu spatřovali, že se chlubím. Podle mě je to ovšem velká ostuda, že mezi čtenáři jsou takto nízce smýšlející lidé. Víme, že když člověk neví, tak soudí podle sebe a smět říci vím, znamená znát z vlastního prožití včetně všech podrobnosti od začátku do konce, teprve pak smí člověk říci, že něco ví. To znamená, že dotyční by museli přesně vidět, cítit veškeré mé vnitřní cítění, myšlení a pohnutky do všech detailů, když jsem jednal.

A nyní skutečné mé pohnutky. Mnozí, kteří mě lépe znají, vědí, že veškeré mé pohnutky pramení z lásky k Pravdě a snaze dopomoci k vítězství Pravdě. A protože mnozí hledající i ti, kteří už z části nalezli jsou nejistí a tápou a také snadno se dají obmyslit zlem různými farizeji, tak proto jsem poukázal na ona dvě videa. Tedy ne abych se chlubil, ale abych podal tápajícím vodítko, které ukazuje, že nejsem nějaký samozvaný hlasatel, ale že je to vidět i ve hvězdách v horoskopu a že tedy jde o předurčení (inkarnace ke službě Světlu). Podobně jako jsem dostal od Imanuele originál fotografii s originál podpisem viz:  navodnapreziti.cz/i...odpisem-imanuel  tady došlo ke stejnému jednání akorát ne z mé strany, ale shůry jako pomoc a vodítko pro tápající.

Opravdu je ostuda, že mezi čtenáři jsou lidé, kteří soudě podle sebe vidí v mém jednání stále nějaké sobecké pohnutky. Ani si neuvědomují, že tím vědoucím lidem odhalují svá červivá nitra.

Pravdou třeba proti všem!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Více
20. čvc 2020 17:40 #887 napsal Pavel Krajíček
Diskriminace menšin? Menšinou jsou i zloději, lupiči, vrazi apod. Co nebo kdo určuje, která menšina bude chráněna a která trestaná? Ano, určuje to ta část lidstva, která je u moci a zastupuje většinový směr lidstva. A tady je jádro problémů. Protože nyní je u moci nebezpečná sekta rozumářů a materialistů, která zpustošila tento svět a vede jej do záhuby, tak ve své omezenosti určuje ona, které menšiny budou chráněny a které ne. Protože ale rozumáři mají zmrzačené mozky (přepěstovaný rozum na úkor cítění) a tudíž nemohou vyciťovat zákony stvoření tedy vůli Boží, tak proto je jejich jednání v rozporu s těmito zákony stvoření a dochází pak k takovým přehmatům, jako je legalizace a ochrana různých deviantů, zvrhlíků, homosexuálů, LGBT pomatenců a dalších. Pozorováno shůry patří rozumáři do ústavu pro choromyslné. Jedná se o ty nejnebezpečnější fanatiky, kteří kdy byli na zemi. Dějiny o tom svědčí, přítomnost taktéž a kdo pochybuje, tak ať neklesá na mysli, brzo se to vystupňuje tak, že ho veškeré pochybnosti přejdou. Na tyto fanatiky se vztahuje Ježíšův výrok: "A když slepý vede slepého, oba spadnou do jámy". Tupé, líné lidstvo si zvolilo stejně tupé a líné (rozuměj duchovně líne) tvory do svého vedení. Rozumoví pomatenci vedou rozumové pomatence a všichni se řítí do propasti a nevidí to.

Pravdou třeba proti všem!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Více
24. čvc 2020 10:12 #891 napsal Pavel Krajíček
Tím jak je nyní shůry skrze záření vše posilováno a urychlováno, tak i sílí v temných lidech nenávist vůči Světlu a Pravdě a tedy i Ježíši a křesťanství. To je také důvod proč např. Hamáček a další prozápadní zvrhlíci podporují nyní islám. Tlakem Světla vzniká v těchto stvůrách nenávist a ta se musí projevit. Každý musí nyní vyznat, jak na tom vnitřně je a ukázat se světu a následně samozřejmě přijmout odměnu (co zaseje sklidí). To znamená, že temno, zlo nyní vybují a dosáhne vrcholu své moci a vlády. Následně, protože zákony stvoření stále platí, sklidí co zaselo. To vše nyní zrychleně. Tím se zlo samo sebou vyhubí a zůstanou jen dobří lidé, kteří se ochotně vřazují do zákonů stvoření. To vše probíhá samočinně, aniž by Stvořitel musel osobně zasahovat do jednotlivých případů. To vše řídí samočinně jeho dokonalé zákony... zákony, které domýšlivé lidstvo odmítlo poznat a respektovat a proto se nyní řítí do záhuby.

Pravdou třeba proti všem!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Více
30. čvc 2020 16:49 - 31. čvc 2020 19:56 #898 napsal Pavel Krajíček
"Zapálil duhovou vlajku, půjde k soudu. Státní zástupce zdůraznil, že projevil nenávist vůči LGBT"
článek: www.parlamentnilist...uci-LGBT-631996
==

Kdyby byli ve vedení NORMÁLNÍ lidé, tak by ochraňovali vše čisté, ušlechtilé, mravné, pravdivé, krásné a na duši hřející. Protože si ale volíte do vedení nebezpečné fanatiky rozumáře a materialisty, kteří zpustošili tento svět a vedou jej do záhuby, tak tito vše čisté a ušlechtilé potírají a ochraňují vše zvrhlé, devianty, pomatence, úchyláky apod. To jste opravdu tak otupělí, že se nad tím nepozastavíte? Jasně vám to říká, že nemáte ve vedení lidi, ale zvrhlou nenávistnou havěť. Vy jste si je tam zvolili do vedení, tedy to vypovídá i něco o vás. A neklamte se veškerá havěť i její tupé ovce budou nakonec skrz zákony stvoření vyhubené.

Odkdy NESOUHLAS s odpornými zvrhlostmi a chlípnostmi s devianty a pomatenci je projev nenávisti? Ve skutečnosti jde o nesouhlas, nikoli nenávist normálních lidí, kteří jsou schopni ještě vnímat zdravě přírodní zákony a proto se vymezují proti nebezpečným fanatikům rozumářům a materialistům, kteří zavádějí odporné zvrhlosti, ochranu deviantů a pomatenců, namísto ochrany zdravého cítění.
Ale strkat si českou vlajku do vagíny to je v pořádku, to soudy nezajímá. Prý projevil nenávist. A co otevřené nenávistné štvaní prozápadních zvrhlíků vůči Rusku? Tady se nenávist toleruje? Zákony platí jen pro někoho?

I to obviňování z nenávisti je postavené na hlavu, je to naruby. Normální lidé, kteří ještě vyciťují zákony stvoření nemají v sobě nenávist. Nenávist může mít v sobě jen havěť, zrůdy, které ve své zvrhlosti a chlípnosti jdou proti Božímu řádu a PROTO v nich vzniká nenávist. Normální lidé nemají v sobě nenávist, oni jen nesouhlasí se zvrhlostmi, které zavádějí nebezpeční fanatici rozumáři a materialisté. Nenávistná a zvrhlá havěť obviňuje normální a zdravě cítící lidi z nenávisti... konec už nebude daleko. Nechť normální lidé vytrvají, stvoření bude brzo od této zpustlé chamradi očištěno.
==

Reagoval jsem na komentář na Facebooku k mým příspěvkům:

tí, čo tieto riadky čítajú, predpokladám, že ich nevolili.

Má reakce:
Kdyby každý normální člověk takový text sdílel na svém profilu, tak by si jej přečetla i nenávistná havěť a občas i tupé líné ovce. Tady je ale další problém. Všimněte si, jak málo je těch, kteří poznali Pravdu a jsou ochotni se za ni postavit. Jak málo je čtenářů PG, kteří poukazují na dnešní zvrhlosti, ochranu deviantů a pronásledování normálních lidí. Ne že nesdílejí a sami mlčí, ale mají strach i jen olajkovat takové příspěvky. Kdysi křesťané podstupovali hrdě smrt od nenávistné havěti a dnes jsou z nich prašiví zbabělí psi, kteří pro kus žvance jsou zalezlí a zbabělé ve skrytu kňučí.

Pravdou třeba proti všem!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

​Jak je možné, že duchovní lidé musejí prožívat negativní...

​Jak je možné, že duchovní lidé musejí prožívat negativní globální dění, karmu, která patří fanatikům rozumářům a materialistům?     napsal: Pavel Krajíček  Je mnoho lidí, kteří se snaží žít duchovně tedy po...

Jak rozlišit pravou lásku od zamilovanosti?

  Jak rozlišit pravou lásku od zamilovanosti?       napsal: Pavel Krajíček     Článek je určen těm, kteří jsou v nitru ještě poněkud živí a chtějí prožít pravou lásku. Jak mnozí vědí, tak máme dvojí vnímán...

Víte co by se stalo, kdyby nějaký národ v Evropě přijal dnes Poselství Grálu?

  Víte co by se stalo, kdyby nějaký národ v Evropě přijal dnes Poselství Grálu?   Ostatní státy by jej napadly!       napsal: Pavel Krajíček     Vidíte co se dnes děje např. v Bělorusku? Bělorusko má al...

Pilát na prahu osudu

Pilát na prahu osudu       Vo vatikánskych archívoch v Ríme sa medzi starými rukopismi našiel úradný protokol miestodržiteľa Judska Piláta Pontského „Acta Pilati“, ktorý nám môže napomôcť pri hľadaní odpovede....

Chodíte volit? I podle volby lze poznat váš duchovní stav

  Chodíte volit?   I podle vaší volby lze poznat váš duchovní stav       napsal: Pavel Krajíček     Mnoho lidí posuzuje různé situace strnule, podle zažitých zvyklosti a názorů. Například obecně rozšířen...

Osada míru na Moravě

  Osada míru na Moravě     napsal: Pavel Krajíček    Osadu míru na Moravě chci učinit „útočištěm míru a pokoje“ a „pramenem duchovní síly“ pro všechny, kteří o to vážně usilují.    Představte si místo, kde ž...

Leží vám doma ve skříní Poselství Grálu?

  Leží vám doma ve skříní Poselství Grálu od Abdrushina?   Tak zpozorněte, jste v nebezpečí!       napsal: Pavel Krajíček     Je poměrně dost lidí, kteří znají Abdrushinovo Poselství Grálu a mají je i ...

​Apokalyptické řeči nejsou na místě?

​Apokalyptické řeči nejsou na místě?     napsal: Pavel Krajíček Před nedávnem vyšel článek s názvem Apokalyptické řeči nejsou na místě, říká plzeňský biskup v němž "Plzeňský biskup Tomáš Holub Právu řekl, že v...

Proč není ješitnost jako diagnóza?

  Proč není ješitnost jako diagnóza?       napsal: Pavel Krajíček       Dlouho mi nebylo jasné, proč rozumáři nejsou schopni pojmenovat mnohé situace správným jménem. Proč tzv. odborníci, různí doktoři, p...

Zjevení Janovo

ZJEVENÍ JANOVO   Volání z Prastvoření určené k záchraně těch, kdo se mu neuzavřou svojí svéhlavostí a domýšlivou ješitností.     (Poznámka Pavla Krajíčka: Zde přijaté Zjevení Janovo skrz povolané lidí z blíz...

Skutečné příčiny nenávisti k Rusku

  Skutečné příčiny nenávisti k Rusku       napsal: Pavel Krajíček       Vysvětlíme si proč v nynější době sílí v lidech nenávist a proč zrovna proti Rusku. Napřed pár slov od Abdrushina:   "...Všude p...

Návštěvy

Dnes:4
Včera:153
Právě přítomno
4
online

Celkem členů

109 registrovaných
0 dnes
0 včera
0 tento týden
1 tento měsíc

Poslední videa

Návod na přežití

Zachvívání je v této době zesíleno za účelem velké očisty a vychází z všemohoucnosti Boží! Neodolatelně nutí proto každého tvora harmonicky se spoluzachvívat, nebo zahynout v divoké bolesti nejnesmírnějšího zoufalství, které povstane jako následek zatvrzelé svévole v beznaději, kterou s sebou přinese každé konečné poznání falešných cest bez vyhlídek na návrat. Snažte se z toho důvodu osvojit si vědění o Pravdě, která vám poskytuje oporu a bez oklik vede k cíli. 

Abdrushin

 

(celý návod na přežití)

 

Motto

 V blízké době zmohutní toto vyzařování tak, že ve velmi mnoha případech přijde zpětné působení ihned, bezprostředně! To jest ta moc, která brzy poleká pozemské lidi, a které se pak v budoucnosti budou muset obávat! Ale jenom ti se mají doopravdy co obávat, kdo činili bezpráví.

 

Abdrushin

 

Svatý Boží soud

 

Pak přijde zděšení, stud a bázeň, bezmocnost, zoufalství nad sebou, když poznají, že v dosavadní šílené rozumové ješitnosti často považovali za správné to, co bylo opakem toho, co od nich požadovaly zákony Boží. Uvidí, že až dosud žili jen svým vlastním přáním a sloužili tak plíživému temnu místo Světlu. Ba ještě víc, že vůbec nechtěli sloužit, ale jen vládnout za každou cenu, přičemž propadli povrchnosti, která nutila ducha k lenosti.

Budou zmateni sami sebou, právem budou pochybovat o schopnosti svého úsudku a tím propadnou úplné beznaději.

Mezitím se ale bude ustavičně ozývat dunění jejich hroutících se falešných děl, budou znovu a znovu burcováni, aby ve své sklíčenosti nemohli podlehnout únavě, ale aby v trvalém prožívání konečně poznali to, co je Pravda a co jim přinese záchranu...

 

číst celou přednášku

Prodej Poselství Grálu

Nový český překlad necenzurovaného německého vydání z roku 1931 

 

nakladatelstviplamen.cz

Real time web analytics, Heat map tracking
X

Nejprve se přihlaste

Pouze registrovaní uživatelé mohou kopírovat